15 שנה לגירוש גוש קטיף; דוברת הכתומים אמילי עמרוסי בריאיון

    אסתי פלד No Comments on 15 שנה לגירוש גוש קטיף; דוברת הכתומים אמילי עמרוסי בריאיון

    דוברת מחאת הכתומים בעת הגירוש, אמילי עמרוסי חוזרת לימים הסוערים בהפגנות הענק כנגד הגירוש, ודה-לגיטמציה שנעשה לציבור המתיישבים בתקשורת

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דוברת מחאת הכתומים בזמן גירוש גוש קטיף לפני 15 שנה, אמילי עמרוסי התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן חוזרת לימים הקשים ערב הגירוש "היינו בהפגנות הגדולות כשנה וחצי לפני הגירוש. הכותרות שלהם היו תנו לעם להחליט".

    עמרוסי מבקרת את השיח כביכול שרון ביצע את הגירוש בצורה דמוקרטית, "לפני ההתנתקות שרון ניצח מול מצנע, אז מצנע אמר שהוא יפנה רק את נצרים ושרון בתגובה יצא בקמפיין "דין נצרים כדין תל אביב" ועל זה שרון נבחר. שרון גם מפטר שני שרים ערב הההצבעה הממשלה על הגירוש מכיוון שהוא הבין שאין לו רוב בממשלה לתוכנית הגירוש. בנוסף הוא חטף הפסד במשאל בקרב מתפקדי הליכוד והוא מתעלם ממשאל המתפקדים".

    עמרוסי מספרת על הדה לגיטמציה התקשורתית שנעשה לציבור המתיישבים החלוצים, "אני כדוברת מועצת יש"ע נתקלתי באירועים שקריים, עשו רעש בתקשורת על שפיכת חומצה על פני השוטרים. דו"ח מז"פ הראה כי היה מדובר במים עם שאריות טחינה ולא חומצה. ורמטכ"ל ההתנתקות ממשיך לפרסם את השקר הזה. אנחנו חטפנו את הדימויים של אנשים מסוכנים ופראי אדם".



    0 תגובות